Hledáte inspiraci?

Hledáme pro vás nejrůznější návody a články o problematice webů, marketingu a podobně.
Ty nejlepší články, které jsme vybrali najdete v této sekci.


Zpět na hlavní stránku

Google Tag Manager: 18x nejpoužívanější nastavení

Pokud si přečtete tento článek, potom se naučíte díky nástroji Google Tag Manager nastavovat rychle a jednoduše veškeré kódy na vaše stránky nebo eshop. Jde o pochopení a středně náročné nastavení nejdůležitějších skriptů pro eshop nebo obyčejné firemní stránky.

Přejít na článek

Začínáme s Sklikem

Naučte se ovládat PPC systém Sklik a nastavit efektivní kampaň, která přivede zákazníky. Poznejte možnosti nastavení, zjistěte, jak se vašim kampaním daří a jak se vyhnout nejčastějším chybám v nastavování kampaní. Naučíme vás jak nastavit reklamu v Skliku. Kurz je určený pro ty, kteří s Sklikem nemají zkušenosti, nebo s ním pracují krátce.

Celý článek

Seriál PPC reklama v Skliku

V uplynulých týdnech jsme publikovali šestidílný seriál o PPC reklamním systému Sklik. Začátečníkům přináší kompletní návod, jak začít inzerovat na Skliku – od zřízení účtu a nastavení fakturace až po založení prvních kampaní a interpretaci prvotních statistik. Ti, kdo už na Skliku inzerovali, mohou v poslední části seriálu najít pokročilé tipy pro zvýšení efektivity svých kampaní.

Celý článek

6 bodů, jak vytvořit reklamu na Facebooku jako profesionál

Podrobný praktický návod, jak správně nastavit reklamu na Facebooku. Včetně řady tipů z praxe, které nenajdete ani ve Facebook nápovědě.

Celý článek

Co umí Facebook reklama plus 10 tipů pro její úspěšné využití

Facebook reklama umožňuje v České republice oslovit 4.9 mil dospělých. Kliknutí můžete nakupovat za směšné peníze, v některých odvětvích i za korunu. Facebook ví o svých uživatelích téměř vše, díky tomu nabízí neuvěřitelné možnosti cílení, včetně možnosti „naklonovat“ stávající zákazníky.

Celý článek

11 triků pro Facebook reklamy, které vaše konkurence nezná

Facebook reklamy za poslední roky prošly neuvěřitelným vývojem; včetně několika předělání designu rozhraní Správce reklam, asi abychom neusnuli na vavřínech. Přibyla i řada příjemnějších novinek a často je možné díky Facebook reklamám získat zákazníky za zlomek ceny oproti jiným PPC kampaním. Sami na Facebook reklamy vydáme mnohem víc než na AdWords nebo Sklik.

Celý článek

Jak napsat AdWords reklamu, která přesvědčí každého

Vytvoření úžasné AdWords reklamy, na kterou máte jen 170 znaků, se může zdát jako nadlidský úkol. Proto vás provedeme postupem při vytváření AdWords reklamy; po přečtení článku budete určitě schopni vytvořit daleko lepší reklamu, než jakou má většina vaší konkurence.

Celý článek

Příručka marketéra: 7 rozdílů mezi Google Adwords a Sklik, o kterých možná nevíte

Na poli českého marketingu máme dva velmi silné PPC systémy – Google Adwords a Sklik. Vzhledem k tomu, že se jedná o dvě různé služby, existují mezi nimi rozdíly. Sepsala jsem jich 7. Některé možná znáte, jiné ne. Jaké to jsou?

Celý článek

Příručka marketéra: 5 nástrojů, bez kterých se PPC specialista neobejde

Nad PPC trávím několik hodin každý den, proto jakýkoliv nástroj, který usnadní a zrychlí jakékoliv procesy, je jako dar od boha. Když jsem s PPC začínala, většinu věcí jsem dělala manuálně, ale postupem času člověk zjišťuje, jaký nástroj by potřeboval, a buď si ho vytvoří sám, nebo hledá, zda už ho nevytvořil někdo jiný. Tímto se s vámi chci podělit o 5 nástrojů, které nejčastěji pomáhají právě mě.

Celý článek

Příručka marketéra: Bannery pro PPC kampaně prakticky

Každý online marketér nebo PPC specialista se někdy setkal s tím, že potřeboval do svých kampaní vytvořit bannery. V takovém případě ale nestačí jen říct větu „Potřebuji bannery pro PPC kampaně na remarketing“. Neměli byste zapomenout na správnou interpretaci účelu bannerů a předání základních požadavků grafikovi – ulehčí to práci, ušetří čas a v konečném důsledku i finance.

Celý článek


Napište nám

Napište nám, v čem podnikáte a co potřebujete.
Obratem zašleme cenovou nabídkou na vytvoření vašeho nového webu.
Zajímá vás něco jiného? Napište a zeptejte se.


Kontakt

Tomáš Kobylák - K-WEBS
IČO: 04785762